2009年7月9日 星期四

BF1943初玩體驗

啱啱出咗隻1943,玩咗幾鋪,即黍報告一下

隻game最多12對12,4幅地圖,3個兵種.美日兩陣營.

無指揮官一職,每個士兵都可是進入通訊室CALL轟炸機,通訊室只會在基地找到,
但無分敵我之別,轟炸唔似2142落炮咁輕鬆快捷,需要先控制轟炸機
飛行到自己想炸的地方落炮,但時機只有一次,過隆或錯過咗,就無得再黍過.
炸完要等一段時間先會再有得CALL.大體上唔算難,但一定無2142個種
咁快捷.

無UAV或雷達之類的探測,而係靠隊友指人,效果類似2142 ge心脈掃瞄果種.

每個兵種有主槍副槍,同兩粒手榴彈同刀之類..

子彈同波羅用完等5秒左右會自動回復.

死咗無得救返,但重生時間縮減至5秒左右.

能源計血唔係用數字,而係COD果種自動回復.

無救人無補彈箱無醫藥箱.只有修理.

可以跳起射擊.

搶旗需時短咗.

掟波羅的手感唔同咗少少,但都係可以掟得好遠.

屋,牆,同某D物件可以破壞,但程度無BC1咁高.

小隊系統比2142馬虎.

無得揀SERVER入.無得揀小隊,無得揀陣營.轉地圖自動洗混.(console game通常都係咁,我諗PC版會有返)

海陸空都有載具.

只有征服模式.


BF1943大至上就係BC1的二戰MOD,但畫面同破壞程度反而無BC1好,

玩時候感覺雖然4幅地圖都係島嶼戰,似2142載具埸玩征服模式,但陸地范圍無像中咁大,點同點之間距離都算近,,
所以玩步兵都唔至於行餐死個種.我覺得激烈程度算係ok,避免咗似2142個種人太多路太少ge情況,同減少咗長時間掟波羅拉鋸戰ge機會,


1943算係隻mini game,雖然好多野都無咩改進,但百幾蚊ge game可以回味返當年玩1942 ge感覺.都算公道.買得過.

2 則留言:

  1. 退番200年...簡單左好多...
    本身console已經多數自動回血...
    而家仲回埋彈...咩都唔洗做......
    打打打打打...

    回覆刪除
  2. 一切從簡都有佢好玩ge地方ge~我諗d進階野都係留返係BC2
    度出合理d,唔係點凸顯出物有所值~LOL

    回覆刪除